Home Opera i Malmö – bilder

Hej fina. Igår var det äntligen dags för Home Opera hemma på vår innergård. Verkligen häftig grej och de var riktigt, riktigt bra! Jag gjorde festfint här hemma med de saker jag fått hem från Vegaoo som sponsrar min blogg. De har jättefina och roliga saker!:) 

Det var en rolig kväll som tog slut vid halv två. Nu är jag och Carl på väg till Marie och Jockes bröllop. Jag kommer att gråta floder av glädjetårar i kyrkan. 

En massa bilder från gårdagskvällen nedan. Hinner tyvärr inte skriva mer om det. Imorgon får ni läsa om bröllopet! ❤️💎





Kommentera

