Lenco skivspelare för vinylskivor och LP – bästa födelsedagspresenten

Hej fina. Idag tänkte jag visa en av mina födelsedagspresenter som jag fick av Carl. Han är så himla bra på att köpa presenter till mig, och bra på att snappa upp om jag säger något jag behöver eller vill ha. Sedan hinner jag glömma vad jag önskat mig 🙂 . I år fick jag bland annat en Lenco skivspelare för vinylskivor.

Jag älskar ju musik och lyssnar i stort sett jämt. När jag tränar, lagar mat, städar, jobbar, reser, går på stan med mera. Efter som jag gillar både inredning och musik har jag länge velat ha en vit, snygg Lenco skivspelare för vinylskivor.  Jag är helt kär i den. Den passar också väldigt bra på vår TV-bänk i vardagsrummet.

Idag köpte jag en förlängningssladd så vi enklare kan koppla in skivspelaren till vårt högtalarsystem. Kunde inte heller låta bli att gå in på Folk och Rock här i Malmö för att spana in utbudet av LP-skivor / vinylskivor. Köpte Green Days album 21 Century Breakdown. Vi har en av Janis Joplin sedan tidigare.

Känner att det är en helt ny värld som har öppnat sig. Känns så kul och spännande med den här skivspelare. Här ska köpas LP-skivor / vinyl-skivor! 🙂

Kommentera

