Drömmer mig tillbaka

affiliatebild2

God morgon fina. Är helt dagvill idag. Var säker på att det var tisdag, konstigt! Har i alla fall sovit riktigt gott och det är jag glad för! 😊

Idag blir det jobb 8-17/18 och sedan ska jag och Carl handla lite till Home Opera-festen. Carl jobbade sent igår så vi orkade inte riktigt handla då så idag får det bli desto mer. Och städa! Shit vad den hör veckan går snabbt! 😄

Såhär första jobbveckan drömmer jag mig tillbaka till förra veckans semester på Kreta i Grekland. Bilden nedan från en fin kväll inne i Chania. Önskar er en fantastisk dag!

Min outfit: Klänning från Nelly.com, väska och skor från H&M. 

Kommentera

